Azərbaycan Dövlət Su Ehtiyatları Agentliyinin 955 Çağrı Mərkəzi vətəndaşların şikayət, təklif və sorğularının operativ şəkildə qəbul edilməsi və lazımi tədbirlərin görülməsi məqsədilə fəaliyyət göstərir. Çağrı Mərkəzi su təsərrüfatı sahəsində səmərəli idarəetmənin təmin edilməsi və vətəndaş məmnuniyyətinə nail oluması məqsədi ilə qabqacıl texnologiyalardan yararlanmaqla təşkil olunub. Mərkəzə daxil olan hər bir müraciət dərhal qiymətləndirilir və həlli istiqamətində müvafiq tədbirlər görülür. Çağrı Mərkəzi 7 gün 24 saat fasiləsiz vətəndaşlarımızın xidmətində dayanır.
Göstərilən xidmət səviyyəsinin ölçülməsi məqsədi ilə Çağrı Mərkəzinə daxil olan zənglər dinlənilərək Mərkəzin operatorlarının icra etdiyi iş müvafiq meyarlar üzrə qiymətləndirilir.
955 Çağrı Mərkəzi aşağıdakı məsələlərlə bağlı müraciətləri cavablandırır:
• İçməli su təminatı
• Su təchizatına aid texniki məsələlər
• Sayğaclarla bağlı məsələlər
• Müştəri xidmətləri və borclar
• Su və kanalizasiya infrastrukturu
• Suvarma və suvarma sistemlərinə aid məsələlər
• Agentliyin fəaliyyət istiqamətlərinə aid digər məsələlər
Çağrı Mərkəzinin göstərdiyi xidmətlər
Canlı rejimdə xidmət
955 Çağrı Mərkəzi canlı rejimdə fasiləsiz olaraq aşağıdakı məsələlərlə bağlı müraciətləri cavablandırır:
• İçməli su təminatı
• Su təchizatına aid texniki məsələlər
• Sayğaclarla bağlı məsələlər
• Müştəri xidmətləri və borclar
• Su və kanalizasiya infrastrukturu
• Suvarma və suvarma sistemlərinə aid məsələlər
• Agentliyin fəaliyyət istiqamətlərinə aid digər məsələlər
Səsli menyu vasitəsi ilə xidmət
Mərkəzə zəng edən vətəndaşların avtomatik olaraq proqram təminatının imkanları vasitəsi ilə əvvəlcədən yazılmış hazır nitqlə qarşılanaraq müraciətlərin qəbulu
Avtomatik rejimdə xidmət
• Abonent kodunu daxil etməklə su və tullantı sularının axıdılması xidmətlərindən istifadəyə görə yaranmış borcla bağlı məlumatın verilməsi